Home     Contact     Wegbeschrijving

Kerstconcert 08-12-2009 op de fotosite van de parochie

Medewerkers

4 beloftevolle talenten, allen studerend aan hetLemmensinstiuut te Leuven

• Hera Wyckers, orgel, behaalde met grote onderscheiding haar bachelordiploma en volgt nu haar masteropleiding.
    Voor Sint-Anna is Hera geen ongekende meer: gedurende de zomertentoonstelling VerBEELDing werden de bezoekers een aantal keren vergast op unieke middagconcerten op het orgel van de kerk.

• Jeroen Driessens is een jonge Bariton, uit Lommel. Volgt eveneens zijn masteropleiding in Leuven.
    Naast zijn zangersopleiding heeft Jeroen ook al de dirigentenkriebel te pakken en stichtte hij het 'Lommels jeugdkoor Lokomotion'.

• Liesbet Vanherck, dwarsfluit, behaalde eveneens met grote onderscheiding haar bachelordiploma en volgt haar masteropleiding.
    Liesbet geeft ondertussen ook haar talent al door aan leerlingen in het jeugdmuziekatelier te Leuven.
    Momenteel worden ook Erasmus-plannen gesmeed om in augustus 2010 voor één semester te gaan studeren aan het conservatorium van Riga (Letland).

• Hannelore Bollen, dwarsfluit, laatste bachelorjaar.
    Zij maakt deel uit van het Limburgs Orkest Jeugd en Muziek in Hasselt.
    Ook geeft Hannelore al fluitles aan de muziekateliers te Testelt, Herent en Bertem.